سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۲ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2012 2nd demo cover پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 3.2



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : alonboy

پانا:«زحزیح الشمری» کارمند سابقه دار شرکت برق عربستان سعودی ده سال پیش بی دلیل از این شرکت اخراج شد.

او پس از اخراج با حضور در دادگاه از مدیران خود شکایت کرد. این تصویر نشان می دهد که او چه مقدار مدارک و اسناد برای رو کردن در دادگاه علیه مدیران شرکتی که در آن کار می کرد، با خود حمل کرده و به دادگاه برده است.

 

این عکس که در روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی منتشر شد، یکی از بهترین و تأثیرگذار ترین عکس های این کشور به شمار می رود.

«زحزیح الشمری» در نهایت توانست پس از ده سال دادگاه را به نفع خود پایان دهد.



سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : alonboy

http://qudsonline.ir/NewsQods/Images/News/Editor/%DA%A9%D9%81%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%20%D9%85%D8%B3%DB%8C.png



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : alonboy

 

با استفاده از پنج ماده غذایی می توان بر امید به زندگی طولانی تر به شکلی چشمگیر افزود.

شکلات سیاه یکی از این مواد غذایی است که دارای آنتی اکسیدان و فلاونید بالا بوده و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

چای سبز نیز نقش مهمی در بهبود سلامت قلب و عروق دارد، فشار خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از سوی دیگر کلسترول بد را کاهش می دهد.

چای سبز همچنین حاوی فلاونید است و خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد. در واقع نتیجه یک تحقیق در ژاپن نشان داد نوشیدن ۴ یا ۵ فنجان چای سبز در روز خطر مرگ را تا ۱۶ درصد کاهش می دهد.

روغن زیتون حاوی چربیهای غیر اشباع تک زنجیره ای است و می تواند یکی از پایه های اصلی تضمین سلامت باشد. مصرف منظم این روغن خطر سکته و بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.

روغن زیتون همچنین حاوی ریز مغذی فنول است که دارای خواص ضد التهابی و نیز آنتی اکسیدانی می باشد. مصرف منظم این روغن بر اساس تحقیقات انجام شده ۲۰ درصد بر عمر انسان می افزاید.

ماهیهای روغنی نیز بیشترین رقم امید به زندگی در جهان را برای ژاپنیها به ارمغان آورده اند. ماهیهای روغنی منبع غنی ویتامینهای A و D هستند و در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند، همچنین حاوی امگا ۳ می باشند که این ماده نیز در کاهش خطر بیماریهای قلبی، مغزی و سکته نقش دارد.

میوه های رنگی و سبزی نیز حاوی مواد مغذی منحصر به فرد می باشند و در پیش گیری از ابتلا به سرطان نقش دارند.



چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : alonboy

ali daei dar bimarestan (13)

بقیه ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : alonboy

tanz varzeshi (9)

بقیه ادامه مطلب

.

.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : alonboy

 

http://www.latesttechblog.com/wp-content/uploads/2012/01/xbox-720-and-ps4-2.jpg

با نزدیک شدن به پایان عمر کنسول های نسل حاضر، شایعات در رابطه با کنسول های نسل بعد هر روز بیشتر از گذشته می شود. بعد از شایعاتی که اخیرا در رابطه با کنسول بعدی مایکروسافت منتشر شد، اکنون نوبت به Sony و کنسول نسل بعد این شرکت، PlayStation 4، رسیده است.
 
عصر امروز خبری در سایت Kotaku منتشر شد که طی آن جزئیات و ویژگی هایی برای کنسول نسل بعد سونی پیش بینی شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
 
اسم رمز Orbis. طبق خبر اعلام شده، پیش بینی شده کنسول نسل بعد Sony اسم رمز Orbis را دارا باشد .Orbis در حقیقت به معنای ساختاری چرخ گونه یا دایره است که با مشابه سازی آن با اسم رمز کنسول Vita، معنای "چرخه ی زندگی"(Circle of Life) برای آن تصور شده است.  به علاوه، گفته شده Sony برنامه ریزی های خود را برای عرضه کنسول نسل بعد خود در تعطیلات سال 2013 انجام داده است.
 
در بحث پشتیبانی از برنامه های کنسول های قبلی، کنسول نسل بعد Sony از عناوین PlayStation 3 پشتیبانی نخواهد کرد و باالطبع با آن ها سازگاری نخواهد داشت.
 
در بحث سخت افزاری به این مورد اشاره شده که کنسول بعدی PS، از AMD x64 در قالب پردازنده مرکزی و از یکی از GPU های AMD Southern Islands برای پردازش گرافیکی تصاویر بهره خواهد برد. گفتنی است این GPU ها توانایی پردازی تصاویر با رزولوشن هایی فراتر از 2160 ×  4096 را دارا می باشند. ضمن اینکه گفته شده این مجموعه سخت افزاری این امکان را به ما داده که بازی ها را در حالت سه بعدی و با کیفیت 1080P انجام دهیم. این در حالیست که قابلیت 3D در PS3 حداکثر با کیفیت 720P در دسترس می باشد.
 
دستگاه، سیستمی را تحت عنوان anti-used games measure داراست که تصور می شود توانایی انجام بازی را به دو صورت در اختیار کاربر قرار دهد : یکی خرید بازی ها که به صورت دیسک Blu-ray عرضه می شوند و دیگری دانلود این عناوین از PlayStation Network . در حالت اول، گفته شده بعد از خرید بازی، حتما نیاز است که به PSN متصل شوید تا بازی بر روی account شما اصطلاحا "قفل" شود. بعد از این مرحله می توانید به انجام بازی پرداخته و یا آن را در account خود ذخیره کنید. البته طبق ادعای سایت مذکور، چنانچه دیسک بازی قبلا نیز در دستگاهی دیگر استفاده شده باشد، بازی برای مدتی محدود و به صورت Trial اجرا خواهد شد و برای نامحدود کردن آن، ضمن اتصال به PSN، باید مبلغی را نیز بپردازید.
 
 
باید منتظر ماند و دید، واکنش Sony نسبت به شایعه اعلام شده چگونه خواهد بود.



چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : alonboy

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

جوک تصویری جدید

 

 

جوک تصویری جدید



سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : alonboy


عکسی عجیب از ماشین پلیس کلانتری ۱۲۴ قلهک تهران



دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : alonboy

http://www.free-games.net/angry-birds-game.png

 
    Rovio اعلام نمود که آخرین نسخه از سری محبوب Angry Birds، با گذشت 3 روز از عرضه، مرز 10 میلیون بار دانلود را رد نموده است.این خبر اخیرا و در توییتی که این شرکت ارسال نمود، اعلام شد.متن توییت بدین گونه است:"Angry Birds در کمتر از سه روز، 10 میلیون بار دانلود شده است.ممنون از طرفدارانمان.گوش به زنگ خبرهای بیشتر بمانید."
این عنوان هفته ی گذشته برای iOS, Android, PC , MAC  عرضه شد.همچنین نسخه ی Windows Mobile با اندکی تاخیر نسبت به دیگر پلتفرمها، به زودی عرضه خواهد شد. 
 

 



شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, :: 22:20 ::  نويسنده : alonboy

 

http://www.nabodgar.com/wp-content/uploads/2011/03/max-payne-3_9545.jpg

دانلود ادامه مطلب



 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : alonboy

یا مقلب : قلب دوستان شاد کن



یا مدبر : خانه ها آباد کن



یا محول احسن الحالی نما



قلبها را از بدی خالی نما



عیدتون مبارک





چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : alonboy

http://ts2.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=4511472816096665&id=f6bd660d2ffd961069ca0d17f54c7e56  به نقل از روزنامه The Sun، تروریست ها از عنوان Call of Duty برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند.
 
به گزارش سایت MCV، صبح امروز، روزنامه ی The Sunخبری را در صفحه ی اول خود منتشر کرده است که اعلام کرده تروریست ها برای آماده سازی حملات بعدی خود از عنوان Call of Duty استفاده کرده و از آن الگو برداری می کنند. علاوه بر Call of Duty، به عنوان Halo و Medal of Honor نیز اشاره شده است.
 
بخش های دیگری از این متن در پایین آورده شده است:
 
"تروریست ها از کنترل تلفن های همراه، پست های الکترونیکی و پیام های آنلاین، اطلاع دارند، بنابراین از عناوین Xbox و PlayStation برای حفظ اسرار نقشه های خود استفاده خواهند کرد. بازیکنان می توانند ضمن پیوستن به گروه ها، به رقابت با یکدیگر بپردازند. به علاوه، این امکان را دارند که به طور خصوصی با یکدیگر مکالمه داشته باشند. نخستین بار که کاربران به محیط "lobby" وارد شوند، خرابکاران به طور محفوظ با شرکای خود در همان محیط مکالمه می کنند و اهداف خود را دنبال خواهند کرد."
"این افراد به بازی های گروهی و بازی های اینترنتی پرداخته و نقشه های خرابکارانه ی خود را مطرح کرده و آن ها را مورد بررسی قرار می دهند. البته کاربران محتاط و آگاه، از این موضوع آگاهی دارند، اما این خبر برای میلیون ها کاربری که علاقمند به اینگونه بازی ها هستند، شوکه کننده است."
 
مسلما، این آخرین خبر در مورد خرابکاری از طریق بازی های رایانه ای نخواهد بود، بنابراین ،آنچه شایسته ی توجه است، احتیاط و آگاهی بیشتر شما کاربران می باشد.
 



چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : alonboy

 



سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : alonboy

http://www.up2up.org/images/jjxr4yvba4nlvppy5ebp.jpg



 

بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شهریار
برای سلامتی "علی دایی" دعا می‌کنیم/ او مظهر فوتبال آسیا است

خبرگزاری فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه‌ای خواستار دعا و آرزوی سلامتی برای اسطوره فوتبال ایران شد.

خبرگزاری فارس: برای سلامتی "علی دایی" دعا می‌کنیم/ او مظهر فوتبال آسیا است

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فیفا، این کنفدراسیون ساعاتی پس از وقوع سانحه رانندگی برای علی دایی، سرمربی تیم راه‌آهن و کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در جاده کاشان، اقدام به صدور بیانیه‌ای کرد.

در متن این بیانیه‌ عنوان شده‌ است: ای اف سی برای علی دایی آرزوی سلامتی می‌کند. ما آماده هرگونه کمک‌‌رسانی به علی دایی هستیم. کسی که مظهر واقعی فوتبال آسیا است. اکنون دغدغه بهبودی او را داریم و برای او و خانواده‌اش در این موقعیت دشوار دعا می‌کنیم.

دایی ۴۲ ساله شنبه شب پس از بازی تیمش در اصفهان، همراه با برادرش سوار بر خوردو بود که در اتوبان کاشان واژگون شد. در این  حادثه دایی از ناحیه سر دچار صدمه‌دیدگی شد. او ابتدا در کاشان مورد انجام معالجات اولیه واقع  و سپس به تهران منتقل شد.

حال عمومی شهریار فوتبال ایران خوب است.



سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : alonboy

به نقل از نشریه فرانس فوتبال  چاپ فرانسه، لیونل مسی که در ماه ژانویه به عنوان بهترین بازیکن دنیا برگزیده شد، در سال، 33 میلیون یورو کسب درآمد می کند. این رقم شامل 10.5 میلیون یورو حقوق سالیانه از بارسا، 1.5 میلیون یورو پاداش ها و 21 میلیون یورو تبلیغات می شود.

پس از مسی،‌ دیوید بکام ستاره 36 ساله انگلیس و بازیکن لوس آنجلس گالاکسی با 31.5 میلیون یورو در رده دوم جای گرفته است. در مورد او مشخص شده بخش گسترده سطح درآمدهای سالیانه اش از طریق حضور در امور تبلیغی است.

کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید با 29.2 میلیون یورو در رتبه سوم جای گرفته است. وی 13 میلیون یورو از راه حقوقش به عنوان بازیکن و بقیه را از راه تبلیغات کسب کرده است.

در بین مربیان نیز خوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید با کسب 14.8 میلیون یورو، پردرآمدترین مربی فوتبال در یک سال کاری است.

پس از وی کارلو آنجلوتی، سرمربی پاری سن ژرمن فرانسه با 13.5 میلیون یورو درآمد در سال در رتبه دوم جای گرفته است.



سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : alonboy

20 March 2012

01 فروردین 1391

IRAN Tehran 08:20' AM

 

Username: TRIAL-44339312
Password: v85b77ufmm

Username: TRIAL-62234801
Password: 4bb58md586

Username: TRIAL-62489867
Password: rr4h33b88b

Username: TRIAL-62489876
Password: muurpv48dh

Username: TRIAL-62489885
Password: xb8ka36j5p

Username: TRIAL-62489892
Password: 352rsp78br

Username: TRIAL-62489933
Password: bkttme84j2

Username: TRIAL-62489945
Password: 57xkcv2fhv

Username: TRIAL-62489957
Password: dfhs86ekvu



درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 1307
بازدید کل : 536370
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ